fredag 15 april 2011

Den perfekta tiden är nu!

Idag har vi haft finbesök i form av Isabel, Cato och Noah. Toksöta Noah fyller 1 år i maj och om man säger så, så var det full rulle!!! Han var överallt och under allt hela tiden. Det är ju nästan löjligt vad snabbt så små ben kan åstadkomma. Han kröp snabbt som en vessla och var intresserad av allt! Jag längtar ofta efter då våra barn börjar krypa. Men efter idag har jag insett att den perfekta tiden är nu. Jag har det faktiskt riktigt lättsamt om dagarna!

Kaspian hittade en snygg tjej och försöte genast få av henne byxorna genom att ta av henne skärpet... Vi får ta ett allvarligt snack med snusk-Kaspiansen!
Om man lägger twinsen på golvet med ett lass leksaker kan de roa sig och varandra länge. Då de tröttnar på en leksak tar de en ny, de kan också förflytta sig runt i cirkel eller rulla runt. På så sätt hittar de hela tiden nya saker att leka med eller titta på. Samtidigt som de inte förflyttar sig speciallt långa sträckor i rummet. Jag kan lätt vara i köket och feja,fixa och laga mat. Sedan går jag ut till dem då och då, tjoar lite och snackar en stund. De tittar på mig, skrattar lite och fortsätter sedan med sitt. Mina sötnosar! Som nu t.ex. Alvina läser/tuggar på en bok och Kaspian har orkester med en skallra. Jag bloggar och de bryr sig inte om mig. Eftersom det är ganska intensivt emellanåt är det skönt att ta det lite lugnt också mellan varven. Så jag njuter nu medan jag kan!



Robert och alla söta barnen...
Robert tränar nu och sen blir det en lugn kväll tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar