torsdag 21 april 2011

Göteborgshäng

Uteserveringen på Avalon. Inte jättebarnvänligt och jag tror inte att de hoppade högt av glädje då jag tryckte in megavagnen mellan borden. Inga barnstolar och inget skötbord men vem behöver sånt? Vi hade hur trevligt som helst!

Kaspian kollar läget och spanar in snygga, våriga brudar i vårsolen

Detta åt jag, veg som jag alltid föredrar..
Puylinser med rotfrukter, pepparrot och tryffelskum.
Kaspian åt linser som att han aldrig sett mat tidigare . Han kanske är en liten veggokille...

Jag ser ut som en skräcködla som vanligt. Fast mina barn är fina!!

Vi strosar i mysiga Haga

Min glass! Den bästa kombon med en kula chokladglass, mjukglass på det och så är härligheten doppad i 70% Valhrona-choklad. Njutning så att smaklökarna sjuger!!

Lyxglass för tredje dagen i rad för mig och Lotta! Gottegrisar...
Men är det sol och vår ute så får man passa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar