onsdag 20 april 2011

Storhandling, balkonghäng, Liseberg, glass och cocktails!


Twinsen storhandlar på Ica Maxi. Det är väldigt intressant vid charken tydligen. Kaspian blev väldigt korvsugen..
Jag plockade fram bord och stolar på balkongen igen. Vårtecken!

Vin mitt på dagen är semester!

Tar Soc barnen om mamman dricker vin på balkongen medan barnen sover?

Mostermys

Kristoffer (Lottas sambo) och hans syster vann choklad! Jag vann i vanlig ordning inget.
Men det är för att jag har sådan tur i kärlek!!

Atmosfear! Den var grym!
Lite törstig efter Liseberg. Här cocktails på Heaven 23

Glass i stora lass!
Ben & Jerry är den bästa helt klart!
Jag provade två smaker som jag aldrig provat tidigare.
Chokolate Macadamia och Fairly Nuts.

Fina lillasyster

Idag är det onsdag och vi ska flanera på stan med twinsen! Och förhoppningsvis shoppa vårskor. 

2 kommentarer:

  1. Jag älskar när Alvina ser så där glad ut... mna blir glad i hjärtat resten av dagen. kram C & E

    SvaraRadera
  2. åh just dom smakerna är mina favoriter då jag väl äter glass. Framförallt fairly nuts..mmm :)

    Saknar er! Puss

    SvaraRadera