måndag 11 april 2011

Fler bilder från helgen..


GrillRobert fixade grillade korvar (sojakorv till mig), Halloumiost samt champinjoner, tomater och squash.. Mumsfilibabba..

Efter en god fukost i Lidköping åkte vi hem till Gbg igen. Vi packade matsäck och twins och så tog vi en liten promenad till Härlanda tjärn som ligger 3 min promenad bort. Där grillade vi och njöt av den första riktiga vårdagen tillsammans!
Hur skönt är det inte på en skala att slippa overaller, vinterskor och täckjacka. 10 av 10!

Alvina njuter av våren

Tjena brorsan! Tjena syrran!!

Idag är det måndag och jag känner mig inte på topp. Seg i skallen och lite överallt. Har varit uppe sedan kl 6 men har fortfarande inte vaknat eller fått något vettigt gjort. Jag känner mig lättirriterad och har kort tålamod. Barnen är också på måndagshumör tror jag (kanske inte så konstigt då de måsta umgås med mig). Men hur skulle livet vara om det alltid var solsken och på topp? Då skulle det ju inga toppar finnas. Så jag accepterar mitt grå måndagshumör. Får iallafall besök av två gamla klasskompisar i em, hoppas de kommer med ny energi till oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar