söndag 10 april 2011

Helgen som gått

Hej halloj!
Här kommer en snabb sammanfattning i tre delar på vad som hänt i vår familj under helgen.
1. Himla trevlig dag-kväll-natt och morgon i Lidköping hos våra superhärliga vänner Sandra och Andreas. Tillsammans med dem samt Helene och Ludvig som också sov över har vi bland annat: Pratat i munnen på varandra, fikat Tobleronetårta, lagat trerätters med italienskt tema, druckit gott vin. Jag och Robert har tjatat på nyförlovade Sandra och Andreas att de ska slå till med strandbröllop i Thailand i vinter (alltså att de ska hälsa på oss då vi tar vår "Thaimout"). Sandra skulle bära upp en vit bröllopsbikini bättre än någon annan! Och Twinsen kan vara brudnäbbar och kräla omkring i sanden nedanför, de kan få kasta lite sand istället för risgryn över brudparet efter den vackra cermonin. Sen kan vi äta annanas och melon som bröllopsmiddag och skölja ned det med några Buckets "sex on the beach". Härligt!
I morse ställde Sandra och Helene upp som frivilliga morgon-Nannys och steg således upp i ottan för att leka med våra twins. Jag fick ligga kvar och lukta på min man en stund vilket var mkt trevligt!
2. Vi har haft grillpremiär!! 2011 första och absolut inte den sista. Twinsens första grillning någonsin. De var dock mer facinerade av filten de låg på än maten.
3. Kaspian har hittat sin pillesnopp och drar i den så fort har har chansen. Gulligt.
Bilder kommer i morgon för nu ska jag ge uppmärksamhet till min man ist för datorn tänkte jag.. Man får passa på då barnen sover..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar