lördag 3 mars 2012

Mina drömmars lördag!

Idag kommer ni bli grymt avis på mitt perfekta liv! Vi började dagen med ett besök på akuten med twinsen. 4e dagen med 40 graders feber och ögoninfektion tycker jag är tillräckligt och ville kolla upp det. Det var twinsen första besök på akuten i livet. Akuten-premiär.
Det var inget som jag hoppas måsta upprepa inom en snar framtid. I väntrummet satt vi packade som sillar-  tillsammans med 240 000 andra sjuklingar och döende. Det hostades, snorades, jämrades, kraxades och stånkades så nu känns det som att vi är sjukare än då vi kom dit. Härligt.
Efter det åkte Robert på match och jag har försökt vända mig själv ut och in samt plocka ner månen för att försöka få våra twins på bättre humör. Dåligt resultat på det trots hängiven insats.
Ja,ja. Nu hoppas jag att dagen vänder i allafall för vi har tagit fram grillen och handlat god grillmat. Nu blir det vår och jag ska byta ut min trötthet i hjärtat mot vårkänslor. Tralalalalaaaaaa!
Vår, du är sååå välkommen!

Grillsugen och sommarsugen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar