måndag 12 mars 2012

Sol!!

Vi slapp en dag av ensamhet och känslan av att vara övergivna och allena. Lisa och Tyra räddade oss från detta jag himla glad över! Dessutom så behagade våren att anlända till Götet denna underbara måndag. Fågelkvitter, sol, blå himmel, lyckliga vårkänslor i hjärtat. Summa summarum så blev min hemmadag med twinsen en väldigt bra dag. Twinsen är inne i en bra period nu. De utvecklas i en rasande fart och är både underhållande och allmänt gosiga och förnöjda med livet. Det är dagar som dessa jag ska plocka fram ur minnet då allt känns som skit och de bara vrålar som galna gasthalsar.
Snart är det dags för familjen annorlunda och 30 grader i februari. Måndagar är helt klart den kväll då jag sitter som klistrad framför dumburken. Det har jag förtjänat efter en lång dag som supermorsa!!
Söta Tyra som alltid är så glad... förutom på denna bilden =)

Kaspian har varit ute mest hela dagen och varit så lycklig!!

Här hänger jag och äter banan..

Min solstråle!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar