söndag 11 mars 2012

Vattenliket och snyggot


Hej! Här har snart en härlig helg passerat. I fredags åt jag middag och gick på partaj med Kia och Mariell. Träffade även några gamla vänner från gymnasietiden... Det är ju tokigt att det är så sjukt länge sedan.. Jag var dock den enda som hunnit både gifta mig, skaffa två barn och radhus... Jag är en gammal gumma. En nöjd sådan. Ja,ja. Vi hade i allafall jätteroligt och det var alldeles, alldeles underbart att få umgås med Kia och Mariell i några timmar då det var på tok för länge sedan sist! 

I gårkväll åt vi en smaskig middag med vår "extrafamilj" Linda, Henke och Mackan. Eftersom vi saknar "riktig" familj här i Göteborg så är vi tacksamma över att ha vänner som kommit så nära att de känns som familj och blodsband på riktigt. Jag och Linda har flera gånger fått frågan om vi är syskon. Jag tar det som en komplimang eftersom hon är sjukt snygg. Nu har Lindas snygghet dessutom eskalerat efter 2 veckor i Thailand på 2nd Honeymoon. Jag ser ut som ett vattenlik i jämförelse. Vi kollade på Mello men pratade som vanligt i munnen på varandra hela kvällen och förstörde för de övriga som hade ett intresse att lyssna på musiken. Sorry. 

Ett stycke brun  och superfräsch Linda...


Gottegrisarna in action.
Vi har alltid en extra magsäck för dessert!! Särskilt då det vankas kladdkaka, Tiramisuglass och varma hallon! 

The hottie och vattenliket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar