måndag 26 mars 2012

Sommartids-och våffeldagssöndag..


Hej måndag! Detta blir en spännande vecka då jag åker till Umeå i morgon. Alltid lika lyxigt att komma iväg ett par dagar och både få hjärna och hjärta stimulerade med universitetsbesök och umgänge med nära och kära. Samtidigt som mina twin-fria dagar i Umeå är extremt lyxiga på många sätt så är det allra bästa att få komma hem igen. 
Idag är jag hemma och arbetar med mitt examensarbete. Jag njuter av att kunna spendera hela dagen i mysbyxor och att själv vara herre över min egen tid. Här kommer några bilder från gårdagen då vi grillade korv och lekte i Slottskogen tillsammans med Elias plus familj. 

Elias och Kaspian bråkar om en boll... Just nu har Elias bollen och Kaspian arbetar med anger-management. Kastar sig på golvet och skriker... Precis som jag önskar att jag fick göra då jag blir arg. 

Alvina spanar lite..

Tjusiga jag som både lyckas blunda och tappa sjalen..

Kolla in Kaspians surläpp...

Korv och kexfika...

Korv är alla tiders...

Då barnen somnat gick vi vuxna och åt lunch på Villa Belparc... Godare än korv..hihi. Här försöker jag se snygg ut mitt bland plastmuggar och handsprit..

Jag och Cissi njuter av vårsolen.. Jag äter fisksoppa...

Min man som är lycklig över en stor burgare...

2 kommentarer:

  1. Snygga skalkläder på kidsen! Vart har du köpt dem? Saknar er! PUSS

    SvaraRadera
  2. De är från Kappahl. Jag gillar dem också! Fina färger.. Vi saknar er också! Kram

    SvaraRadera