söndag 6 februari 2011

2 tips

Hej! Helt mör efter passet. Mörare än oxkind kokad i 24 timmar, gött! Är allvarligt oroad över om jag kommer att kunna gå och lyfta bebisar i morgon. Kommer ha träningsvärken från helvetet. Men då man tränar sällan får man träna odentligt tycker jag.
Jag har två tips i denna söndagskväll. Det ena är om boken "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Den är så förbaskat tokrolig att jag ligger och skakar av skratt i sängen om kvällarna. Sååå kul! (dessutom räcker böcker superlänge då man är tvillingmorsa, man däckar nämligen efter 3 lästa sidor..hihi)
Det andra tipset är om middagen vi precis ätit. Färsk pasta med rosmarinfilé med ört-och parmesansmör (veg till mig dock). Parmesanost är det 3e bästa jag vet, mumselimumsgott! (Topp tre: 1:mörk choklad, 2: vattenmelon, 3:parmesanost). Recept från arla.se.
Rosmarinfilé
Middagstips

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar