tisdag 1 februari 2011

Hoppträning och OKQ8-korvar

Hello!
Är lite småsur idag. 30 nyanser av grått ute, snöblandat regn och horisontell isblåst. Typiskt icke-inspirerande Göteborgsvinter-väder. Men inomhus har jag två små solar iallafall.
Jag har med min smarta mammas hjälp lyckats få upp hoppgungan, trots avsaknaden av dörrkarmar. Barnen gillar den även om de inte kan hoppa ännu. De har inte rätta knycken i benen ännu. Men de står gärna i den och inspekterar sin omgivning. Jag har också glömt att berätta att de kan rulla nu. I allafall från mage till rygg. Så nu ligger de och rullar på golvet likt två korvar på en OKQ8-grill. Rullerull...
Min lilla glada groda

Vad ska jag göra nu rå?

1 kommentar:

  1. Godmorgon sofi! Kl är ni 06.38 och din underbara blogg förgyller min morgon på pendeln påväg till jobbet :) vad mysigt att du har mamsen på besök! Hälsa så gott och ha en underbar dag! Kram Jenny

    SvaraRadera