onsdag 9 februari 2011

Tvillingföräldragrupp.

Hello! Våra barn sover fortfarande superduperdåligt på natten. Nu är de väldigt sociala och vill vara uppe och prata och leka istället för att sova på natten... Kaspians favorit är att ligga och klämma oss på våra näsor och kinder. Jag har börjat sova med öronproppar, så får de ligga och babbla bäst de vill. Att gå upp 5 ggr per natt är nu det normala och det känns som att kroppen anpassat sig till det på något sätt. Jag känner mig inte ens trött på dagarna längre. Får jag bara kaffe så fungerar jag hur bra som helst. Jag orkar inte ens hoppas på att de ska sova bättre för då blir man bara besviken. Jag får sikta in mig på att de förhoppningsvis sover bättre då de är tonåringar iaf.
Idag ska vi iväg och träffa en föräldragrupp med bara tvillingar. Ser fram emot detta. Ska bli kul att träffa andra tvillingar och tvillingföräldrar. Jag hoppas att vi kan utbyta erfarenheter och dela kunskap över hur vi löser praktiska problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar