tisdag 15 februari 2011

Snorig och matt men lycklig..

Trots att jag inte är frisk så blev födelsedagen väldigt bra. Mysig morgon med Robert och twinsen. Sedan har Linda (som har sportlov i veckan) varit här hela dagen lång. På Roberts lunchrast åkte han hem och dumpade lunch, 5 skvallertidningar samt min favorit Ben&Jerry (världens bästa glass) hos oss . Jag och Linda har bara gottat oss på soffan tillsammans med gullungarna. Jag tror bestämt att receptet på lycka är följande: gosiga barn, underbara vänner, choklad, opretentiösa tidningar, omtänksam man. Är så tacksam över min familj och mina vänner. Lagom tills att Linda åkte hem kom Mariell hit och åt middag (sushi och chokladbrowniedessert) med mig och Robert. Nu ska jag sova och jag håller tummarna för att jag ska vara helt kry i morgon! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar