tisdag 8 februari 2011

Är det någon som har en vagn över?

Phil and Teds Vibe står på önskelistan..
Jag är på jakt efter en ny barnvagn. Jag vill ha en Phil and Teds "Vibe" eller "Dash". Jag är i stort sett nöjd med vagnen vi har. Men jag har ju haft vissa fadäser då jag bl.a. fastnat i dörrar och jag tar mig inte in i alla butiker och caféer... Så vi behöver en kompletterande vagn för att kunna överleva i denna stad. Jag hade tänkt att jag skulle köpa en på Blocket. Men jag är inte tillräckligt het på gröten då man måste vara väldigt alert för att hinna köpa dessa vagnar innan någon annan hinner före. Därför gillar jag inte Blocket...Jag är för bekväm. Tycker dessutom att det är lite jobbigt att man måste köra hem till någon okänd för att handla. Man vet ju aldrig vilka kokosnötter man kan träffa på.. Det är ju så skönt att bara gå in i butiker, handla och sen åka hem med sina inköp. Ja vi får väl se hur det blir. Om någon av mina läsare har en tvillingvagn över så vill vi gärna köpa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar