lördag 26 februari 2011

Lördag, melodifestival och middag med vänner på agendan.

Hej! Lördag idag och Robert är för ovanligheten skull borta med fotbollen (ironin flödar..). Men han är bara iväg en kortis så han är snart hemma om några timmar igen hoppas jag. Jag och twinsen har hunnit med att träffa Linda och Bosse en sväng (inte samma Linda som igår) och fixat några ärenden. Nu har jag kastat i mig rester till lunch (Robert lagade fantastisk middag igår med bl.a. vitlöks- och chilifrästa räkor till förrätt och havskatt till huvudrätt) och ska städa lite här. I kväll kommer Mackan, Linda, Henke (och Bosse såklart) hit. Vi ska äta middag och kolla på melodifestivalen.
Jag och mina gullebullar..
Och nej, Kaspian har inte brutit nacken..han har bra lite stort huvud stackarn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar