lördag 21 januari 2012

Förtydligande...

Hej! Bara för att undvika ev missförstånd. Då jag skriver att jag hoppas att jag kan återuppta ett bättre socialt liv då barnen är på förskolan så menar jag givetvis inte att jag ska sitta på röven, träffa mina vänner och fika hela dagarna. Jag skulle aldrig låta mina barn vara på dagis för att själv vara "ledig". Det jag menar med "att få loss tid" är att då jag har möjlighet att plugga på dagarna så behöver jag inte ägna alla kvällar och helger med detta. Jag kommer att ha mer tid på kvällar och helger till att göra sådant som jag inte hinner med just nu- t.ex. att träffa vänner och att träna. Capish?

1 kommentar:

  1. Äh,jag tycker faktiskt inte det är ett måste att göra viktiga uppgifter bara för att man lämnat barn på dagis. Vad spelar det för roll om du råkar fika med kompisar eller råkar slinka in på Zara för att prova en klänning nångång? m

    SvaraRadera