torsdag 5 januari 2012

Restokiga underbara vän

Amazing Annida och twinsen. Då en ynka vecka gamla...
Hon hjälpte mig ofta mitt i allt bröstpumpande och sondmatande. En sann vän!
Hej! Idag har jag och twinsen spenderat dagen med amazing Annida. Min resgalna vän. Vi har hängt ihop sedan gymnasiet men numera så har vi sällan tillfälle att ses då hon envisas med att vägra tillbringa någon tid förutom sommaren i Sverige. Hon anser att det är för mörkt och för kallt och att Sverige gör sig bäst mellan maj och september. Resten kan kvitta. Hon är skön, Annida. Det är härligt med människor som gör på sin egen grej fullt ut. Hon och hennes sambo har precis avslutat en 3 månader lång Europatripp. Nu pausar de i Göteborg en dryg vecka och åker därefter till Rio de Janeiro på onsdag. Jag hade helst sett att hon stannade i allafall en månad. Så att vi hann hänga och catcha upp ordentligt. Men jag är i allafall glad att vi kommer att hinna ses litegrann innan de återigen lämnar mörka, kalla men ack så underbara Sverige (enligt mig då).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar