måndag 2 januari 2012

Grattis älskling!!! Om ett år är du gammal!!

Idag säger vi Hipp Hipp Hurra till min fantastiska make. Han fyller 29 år. Nu har har han ett helt år att bygga upp värsta, massiva 30årskrisen. Jag och twinsen har uppvaktat vår favvo med lyxig frulle bestående av chokladcupcakes, gott bröd, olika smörgåspålägg, favoritjuicen från Brämhults samt lite annat smått och gott. Twinsen var inte så behjälpliga vid förberedelserna utan hängde i varsitt ben och vrålade MAMMA i vanlig ordning. Eftersom jag inte har det så tokfett på kontot, student/mammaledig som jag är, så fick jag vara lite inovativ gällande Roberts present. Jag hade gjort en skattkarta där han skulle hitta olika ledtrådar med olika svårighetsgrader ( typ "på spåret" ). Med dessa ledtrådars hjälp skulle han komma fram till vad presenten innehöll. Då han tillslut gissat överlämnade jag presenten under stor spänning.. (kanske mer passande presenthittar-scenario för en betydligt yngre födelsedagsfirare än en snart 30 åring. Men Robert gillar tävlingar och upptåg så jag tror han uppskattade både skattkartan och att fundera över ledtrådar. Trots åldern). Presenten var att vi på fredag ska vi gå och se "the girl whit the dragontatoo". Linda och Henke ska passa twinsen. Det känns lyxigt med en Biokväll alldeles allena. Dessutom är vi i behov av revanch efter biofiaskot med Stig Helmers story" förra veckan.

1 kommentar:

  1. Sex toys Intimleksaker.com sex shop online - erotic shop - dreams to life with the perfect sex. Sextoyonlinestore.com are the best sex toy store online - Adult Sex Toys - Sex Shop - Erotic Adult Toy Selection at Sex Toy Online Store. Sexleksaker Intimleksaker.se - Kamagra.

    SvaraRadera