tisdag 31 januari 2012

Vårkänslor!

Kolla vilken underbart vacker bukett som Cissi hade med sig i lördags då hon + familj var här på tapaskväll.

Jag får vårkänslor i hjärtat av att titta och lukta på den. Vardagslyx och lyckokälla!
Hej!
Vinter och iskallt ute men jag har vår i hjärtat. Har precis lämnat twinsen på dagis och jag kan konstatera att jag trots mina tidigare rädslor och farhågor är såå NÖJD med förskolan. Pedagogerna är fantastiska. Trygga, gulliga och engagerade. Och trots att det numera går 15 barn på avdelningen så är det alltid lugnt- de flesta går korta dagar och deltid så jag har aldrig sett fler än 5 barn samtidigt i lokalen. De har verkligen en jättemysig och trevlig atmosfär. Twinsen bara springer rakt in och skriker av glädje och viftar med armarna varje morgon. Det är skönt att verkligen kunna njuta helhjärtat av sin barnlediga tid och slippa dåligt samvete. Nej, nu måste jag ta tag i mitt liv och mina punkter på dagens to-do list.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar