lördag 15 januari 2011

Barnfri dag!

Hej igen!
Då Robert haft långa dagar hela veckan så har han idag lovat mig en helt barnfri dag. Hjälp, oceaner av tid framför mina fötter. Så nu bloggar jag och äter frukost helt själv (resten av familjen ligger och gosar i sängen, de ville inte ha någon frukost galningarna). Jag avnjuter resterna från gårdagens fruktsallad med vaniljyougurt, ägg, grov fralla med ost och marmelad. Och kaffe såklart!
Gó morgon!!
Idag är mina planer att springa en runda, piffa till mig, möta upp Kia, Mariell och Ulle på stan, fika, shoppa något (helst til mig själv men jag antar att jag hamnar på rean på Polarn och pyret), äta middag hos Mariell, dricka ett glas vin någonstans på stan. Låter som en bra plan tycker jag. Det är bara att packa bröstpumpen och sedan off I go!
Jag är inte ett dugg ledsen över att min mamma ska vara borta idag..

1 kommentar: