fredag 7 januari 2011

Genialisk uppfinning!!

Idag har jag, maken och twinsen varit ute på långprommis och fikat. På caféet har vi avnjutit årets första semla. Och vet ni vad, världshistoriens tredje bästa uppfinnning har gjort entré!
Världshistoriens bästa uppfinningars topp tre:
1:a första plats: Hjulet
2:a plats: Volymtången från Björn Axén
3:e plats: Dubbelsemlan!
Det är dubbla lager med mandelmassa och grädde, så sjukt gott!!!!



Jag drar vagnen genom snön för att förtjäna gófika efteråt.


2 kommentarer:

  1. Dregel, dregel, verkar vara hög tid att dra igång ett semmelbak... Många typer av semlor har jag sett, men denna var ny! Undrar, jag när trippelsemlan gör entré:-). Kram - och håll tummarna för att vi ev. kommer och hälsar på igen till påsk!

    SvaraRadera
  2. Trippelsemla! Vilken genial idé! Kul om ni kommer till påsk! Då får vi göra ett nytt fikaförsök. Jag vet dock inte var vi ska fira påsken i år. Det blir i gbg, Vilhelmina eller Danmark. Kram!!!

    SvaraRadera