onsdag 12 januari 2011

Vuxenpoäng till tusen!

God morgon! Vi ska titta på ett radhus på söndag!!! Ska bli sjukt spännande. Ni som läst tidigare inlägg om hus vet ju att jag har mina tvivel ang att köpa och bo i hus. Men vi har hittat ett radhus som är renoverat 2010, superfräscht, bara att flytta in. Tomten är liten och lätthanterlig plus att huset huvudsakligen är byggt i tegel. Lite underhåll med andra ord och passar ohändiga latmaskar som jag och Robert. Priset är också ok. Vi får se hur det känns då vi är där. Men kanskekanskekanske lägger vi ett bud på söndag. Oj, detta betyder verkligen är jag är jättevuxen nu. Gift, 2 barn, ICA kort, pensionssparande, SAAB kombi, jag gillar chokladbiten Romrussin i Aladdinasken. Och kanske snart HUS! Jag är gammal!
Är detta jag inom kort?

2 kommentarer:

  1. Radhus är faktiskt ett ganska bra val om man inte vill ta på sig för mycket arbete för som husägare kan jag LUGNT säga att det finns ALLTID sjukt mkt att göra med både tomt och hus...

    Sen om det är nybyggt/nyrenoverat så är det ju perfekt! Go for it! ;) kram Ida

    SvaraRadera
  2. Hej!! Tack för hus-pepp. Ja vi måste ju iallafall flytta inom kort. Vi ryms inte allihopa i en 3a. Ert hus är förresten superfint, har sett bilder. Kram!

    SvaraRadera