fredag 28 januari 2011

Världens bästa mormor

Fredag igen! Jippie! Var tar veckorna vägen? Idag kommer min mamma hit för att stanna till tisdag. Underbart! Det är stundtals riktigt pissigt att bo så långt bort från sin familj (Vilhelmina 110mil från Gbg). Som tur är reser mamma mycket i sitt jobb. Nu har hon haft jobbuppdrag i Bryssel och Stockholm och då passar hon på att komma en sväng förbi Götet också, när det ändå är så "nära". Så vi kan iallafall träffa mamma/mormor relativt ofta ändå. Ser fram emot att umgås men också att få lite avlastning och två extra armar.
Jag och barnen ska ha en mysförmiddag hemma, inte mycket sömn i natt så jag behöver en långsam start känner jag. Sen ska vi promenera och köpa ett litet bord till Bumbostolen och sen ska jag städa lite. Gillar att det är rent och fint då helgen kommer. 
Världens bästa mormor, morfar och moster. Här finklädda, bild från vårt bröllop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar