tisdag 18 januari 2011

Twinsen = volleybollar?

Är på väg för att möta upp de andra mammorna i föräldragruppen. Jippie! Jag har ofta känt mig ganska ensam då jag går hemma och skräpar hela dagarna. Även om twinsen håller mig sällskap så blir envägskommunikationen ganska tradig i längden. Jag känner mig som Tom Hanks i filmen "Cast Away". Jag går omkring och babblar med twinsen likt han disskuterar med sin volleyboll. Inte jättestimulerande efter ett par timmar. Andra mammor jag känner bor inte i närheten så att styra upp dejter blir ett stort projekt, vilket tyvärr leder till att det inte blir att vi ses allt för ofta. Nu är vi några mammor i samma område, med barn i samma ålder, förhoppningvis blir det mindre ensam tid framöver.
Hans kompis volleybollen

Så här snygg känner jag mig också ibland...hihihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar