onsdag 5 januari 2011

Insnöade...

Jag och twinsen är insnöade. Jag har gjort ett tappert försök att komma ut på en promenad med vagnen. Jag hade hoppats på att det skulle va plogat på trottoarerna och så har jag väl lite hybris då det gäller min egen förmåga att köra barnvagn i tuff terräng.. Men icke sa nicke. Efter ca 100 m fick vi kapitulera och vända hem igen. Det har nog kommit ca 20 cm blötsnö i natt så det är helt f-ing omöjligt att styra en dubbelvagn genom snömassorna. Grrr... Så irriterande, rastlösheten kryper i benen på mig. Jag avskyr att sitta inne för mycket. Jag är beroende av frisk luft och att få röra på mig. Nu sitter jag och surar och kollar på Rapports årskrönika. Liten tröst då jag fullkomligt älskar årskrönikor av alla slag.
I eftermiddag/kväll ska vi träffa Robert alla 5 syskon + familjer. Det ser vi fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar