onsdag 19 januari 2011

En helt vanlig onsdag

God morgon! Lugn dag här. Jag och twinsen skrotar bara runt här hemma. Jag fixar och donar och de gymmar. Vi ska snart ut och fixa några ärenden och sen kommer Jane hit. Hon flyttar inte till Stavanger än på några dagar så vi får passa på att umgås innan hon drar.
Igår träffade jag och twinsen mammorna ur föräldragruppen och deras sötingar. En väldigt trevlig dag med massa fika och promenad. Det är väldigt roligt att lära känna nya människor tycker jag. Och skönt att ha fler att umgås med under långa ensamma, mammalediga dagar.

Vi gymmar så att svetten rinner

Då mamma inte har någon tid att gå på gymmet får vi gymma en stund för henne också

Jag har störst muskler i kinderna

2 kommentarer:

  1. Hej! Nu är det dags o lägga in en kommentar efter att ha följt din blogg och dina ubersöta twins sedan september;) Jag fick tipset av en kompis i Norge då jag själv väntar tvillingar. Måste säga att du skriver så jäkla bra! Brukar inte bli berörd av text och böcker så att jag skrattar och gråter men det har jag gjort när jag har läst din blogg och det högt!:) Har även fått jättebra tips och inspiration.
    Nu på måndag ska vi plocka ut våra små töser och jag börjar bli rejält nervös och pirrig! Ska försöka följa er i framtiden så gott det går ändå;)
    TACK och Ha det gött!!
    Mvh Sanna

    SvaraRadera
  2. Hej Sanna! Tack, jag blir jätteglad över att höra att du gillar bloggen. Kul om jag kan hjälpa till eller ge tips om tvillinglivet. Så spännande att du också snart får två små guldklimpar. Det är få förunnat så känn dig mallig! Det är underbart, skitjobbigt, magiskt. Hör gärna av dig så jag får veta hur det går med dina små tjejer. Kram!

    SvaraRadera