söndag 2 januari 2011

Grattis på 28 årsdagen min älskling!

Idag fyller min kära man 28 år. GRATTIS älskling! Jag har varit uppe tidigt och bakat chokladcupcakes med små chokladhjärtan på och tekakor. Så vi har mest ätit frukost hela dagen. I födelsedagspresent fick han en espressomaskin, jag tycker att min trötta stackars man behöver ännu en ökad dos av koffein. Nu ska vi ignorera det superfina vädret och kolla på vår favvoserie Dexter.

Nybakta tekakor
Bildbevis på att jag är den perfekta frun..haha.

Gårdagen spenderade jag först men min fina vän Josefine och hennes gulliga lilla Noah, vi tog en lång promenad på Göteborgs isiga gator. Vi såg ut som två små Bambis med varsin vagn. Kvällen spenderades hos familjen Risp, de bjöd som vanligt på god mat samt alla kvinnors favvodessert kladdkaka. Vi hade också en sen julklappsutdelning och de fullkomligt överröste våra små med fina prestenter. TACK!

Kusinen Thea har sminkat sig snyggt och haft dansshow. Kaspian trivs hos farbror Fredrik
Alvina sover sött hos sin pappa som blivit gammal idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar