tisdag 11 januari 2011

Jag är så lycklig!


Mina två underverk, de är mitt allt!
Hur det känns att bli mamma hade jag aldrig kunnat föreställa mig. Det är både jobbigare och mer fantastiskt än jag trodde. Jag har precis haft en gråt-attack här hemma för att mina barn är så jäkla underbara. Ibland svämmar känslorna bara över. Jag fattar inte att jag haft en sådan tur att jag fått två friska helt bedårande barn. Deras skratt och deras joller gör att mitt hjärta dansar hambo av gjädje. Och insikten att jag alltid skall ha dessa två mirakel i mitt liv är överväldigande. Ett liv utan Kaspian och Alvina skulle inte vara ett liv. Livet har verkligen fått en helt ny mening. (Till alla er utan barn ber jag om ursäkt för detta inlägg. Innan jag själv fick barn skulle jag tycka att detta inlägg var sååå sjuuukt trist och jäkligt självgod-aktigt. Men jag kan inte låta bli, för att vara mamma är det största jag varit med om).
Nu ska vi på BVC och mäta bebisfläsket.

2 kommentarer: