lördag 29 januari 2011

Vår lördag

Hej! Finfin dag idag. Mamma tog barnen inatt, så jag och Robert fick sova nästan hela natten. (Det dumma är nu att man är så van att vakna flera gånger per natt så nu vaknar man ändå på rutin). Sedan klev jag och mamma upp och käkade frulle medan Robert fick sova ut efter en hård vecka.
Sen har vi varit på en liten shopping. Jag har helt tappat intresset av att handla till mig själv men en gåstol och en hoppgunga fick följa med hem. Dessvärre var det inte så lyckat då det visade sig att vi inte har några dörrkarmar att montera hoppgungan på. Och barnen är för korta för att nå ner med benen då de sitter i gåstolen. Ingen lyckad shopping med andra ord. Efter det tog vi oss till Incontro för en sen lunch. Första gången vi var på riktig restaurang med barnen, innan har vi bara varit på caféer. Jag åt en King size Räkmacka + ett glas vitt och övriga italiensk pizza. Gott var det till sista slicken. Barnen skötte sig exemplariskt, de är alltid lättsamma då vi är ute på "byn". Efter lunchen tog jag, mamma och barnen en promenad hem igen. Nu ikväll ska vi kolla på Inception och bara ta det piano.
Att äta räkmacka på Heaven23/Incontro är ett måste då man är i Göteborg. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar